nurayyuce_29 kaşıyorsun ya o anlık kızarıyordur,eşimin böyle direk kırmızı olarak daha yayık çıkıyor ve o kabarciklar olmuyor,nette baktınız mı bilmiyorum ama sizin hastalıkla kurdeşen bir değil bence , yarın bnce hastaneye gidin çok.gecmis olsun inşallah uyuz değildir cabuk toparlarsin 🤲🤲