Mom9 Oykununannesii12 doğduğundan beri bunu kullanıyorum memnunum. Ağızdan çekiyorsunuz serumu sıktıktan sonra
Cicismoms Oykununannesii12 doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum serum fizyolojik ile birlikte kullanıyor um içinde ayrıntılı anlatan açıklama var canim
Mom9 Oykununannesii12 normal hastane serumları var ya onların 150ml olanını alıyorum. Bir de şırınga :) şırıngaya çekip burnuna sıkıyorum sonra aspie ediyorum. Boşuna küçük serumlara para vermeyin o kadar :)
Mom9 Oykununannesii12 yok canım gitmiyor, yutuyo zaten tuzlu su. Sadece ne çok sert ne de çok yavaş sıkmamalısın. Youtubeda bir kaç doktorun uygulaması var bakabilirsin uygulamadan önce.