Yenidennn kaşık biberon daha çok püreler için bence, var denedim ve şakır şakır akıyor içinden dışarı gidiyor süt yani süt çok sıvı olduğu için kullanımı rahat değil yada beceremedim bilemiyorum. Başka biberon denedim onu da almıyor, doğduğundan beri anne sütü alıyor mama vermedim