Leila26 aynı durum bizde de vardı , bizde reflü de olduğu için kusmamiz çok fazlaydı , güvenli yatış ortamı için reflü yastığı kullanabilirsiniz ve gazının çıktığından emin olun , beslenince hemen yatırmayın,mide kısmını rahat tutacak çok sıkmayan şeyler giydirin , burun temizliğine dikkat edin bebekler ilk 6 ay sadece burnundan solunum yaptığı için rahat olması gerekir ,elbette doktorunuza danışın bunları , biz şimdi 4 ayı geçtik zamanla düzeldi merak etmeyin