Ygtakn1 Kızlar 27 gün önce normal doğum yaptım ve göbeğimde siyah çizgi oluştu ve kaldı baya siyah bi cızgı var asagı dogru iniyor bu gecer kı yada nasıl gecer göbegım normalde cok guzeldı delıgı küçüktü biraz buyudu dogumdan sonra hic göbek kalamdı
O_bir_anne02 Ygtakn1 canim o cizgi hamileyken olusuyor ama belki gobek gerildigi icin fark etmemeisindir tabi dogal olarak dogumdan sonra belirginlesmistir gidiyor ya onemli birsey degil benimde olmustu gitmisti sonra ❤😀
Yeapp Ygtakn1 ben de o çizgi hala var ve göbek deliğim büyüdü ve karnım kocaman 🥴halbuki dümdüz karnım vardı göbek deliğim küçüktü .. sezaryen doğum yaptım ben 4 aylık oğlum .
Minnaktosbik Ygtakn1 canım kremi var onun adını unuttum ben kullandım gitti baya siyah çizgi vardı bendede kadın dogumcu yazmıştı
Birdunyagezegen Ygtakn1 geçiyor canım korkma . Göbek deliği kcuulmuyor ama benimde göbek deliğim büyüdü kızim 5bucuk aylık oldu ama göbek deligim normale dönmesi böyle kalacak sanirim
Ygtakn1 Yeapp ay sezeryan cok zormus valla ben normal yaptım allahtan göbegım gıttı ama göbek delıgım buyudu ıcı sıyahlastı ve sıyah da cızgı var sezeryandan sonra göbek kalıyor malesf zamanla gıdıyor
Ygtakn1 Birdunyagezegen ay inşallah gecer en azndan o gecsın delik kücülmese de klur cunku o kadar sıyah bı cızgı kı