Bizde dört ay dört gün oldu bugün son bir haftadır deli gibi ağlıyor bağırıyor sanki ağzına acı biber veriyormuşum gibi kendini geri çekip kıpkırmızı olana kadar ağlıyordu diş mi çıkarıyor bide ishal sıkıntısı vardı doktora gittik diş için erken daha yeni şişiyor ondan değildir dedi bütün tahlilleri aldktan sonra bağırsaklarında iltihap olduğu tespit edildi ilaç verdi şimdi kullanıyorum daha iyi olduk eskisi gibi emiyor