Bebegimyagmur 7ay26 günlük bebeğim son iki gündür kesinlikle formül süt içmiyor (emzirmiyorum) sabah sadece 10da 90cc içti o kadar ek gıdayı da reddediyor napicagimi sasirdim .böyle sorunla karsilasan var mı :(
EgeveAlyaninannesi Dis cikarma donemi sanirsam benim kizimda dis cikarirken hep boyle uyurken dikkatli bir sekilde sutunu iciriyorum ac kalmasindan iyidir ama gecici bir durum cok fazla kafaya takarsaniz daha kotu oluyor
Bebegimyagmur EgeveAlyaninannesi uyurkende reddediyor napicgimi şaşırdım gercekten iki alt dişi çıktı iki üst dişi yeni çıktı .s