Dengeli olarak kendimce fiyat yapmaya başlayacağım da bebeğim de 1 yaşına yakın artık sütüm iyi durumda çok şükür yemek dengesiyle dengeliyorum fazlasıyla tatlı düşkünüyüm az yiyorum ama fazla kilo aldım ödemim çok fazla şişkinliğim çok fazla bitki çayı içmek istiyorum hem iyi geliyor hem de yağ yakımına iyi gelen ödem attıran şeyler var mı bildiğiniz emzirirken zararı olmayan şeyler