Hanimlar merhaba. Benim bebegim 50 gunluk. Dogduguktan sonra bir iki hafta kadar prima premiun care kullandim.daha sonra molfix pure soft kullanmaya basladim. Ancak bebegim buyudukce 2 numarayi deneyelim dedik elimde 1 numara hala var oluyor ama 2 mini pure soft 3 ila 6 kilo diyr ona gecmek istedik. Ikiside ayni bez ayni marka dokulari herseyi ayni . Dun gece sadece 4 defa bununla altini degistirdim. Dogdugundan beri slepy natural zeytinyagli islak mendil ile temizleyip , temizleme pamugu ile guzelce kurutup ardndan sudocrem surup oyle altini kapatirim.yani hersey ayni ama sadece kullandigim bezin 2 numarasini kullandim. Ve kizimin poposu sabahtan beri kipkirmizi putur putur oldu cok aci cekiyo.sabah hemen tekrar 1 numara taktim o biraz rahatlatti. Kremlerini surdum havalandirdim ama cok kotu resmen yanmis gibi. Boyle birsey basina gelen varmi ayni bez nasil pisik yapabilir anlamiyorum.