Neslihantrkk ayına göre fazla yarısını falan verin ya da yarısından bi tık azını, bakın inanılmaz bir şurup sindirim sistemine yardımcı, uykuya geçişini kolaylaştırıyor artı tamamen bitkisel bu arada diş döneminde de çok faydasını görürsünüz aklınızda olsun mükemmel bence. Bizim can simidimiz kendisi