Merhaba anneler bebeğimin beslenmesinde meme+mama olarak ilerliyoruz. Mama içmeyi çok sevmiyor sadece gece uykulu ve çok açsa içirebiliyoruz. Bir çok marka mama denedik hepsine karşı aynı tepkiyi veriyor. Anne memesine çok düşkün sürekli beni istiyor fakat benimde sütüm yetmiyor. Artırmaya çalışıyorum ama olmayınca da olmuyor. Bu durumu yaşayan var mı ?