Selam kızlar. Kızım 3 ay 8 günlük. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Doktorumuz elime bir liste verdi ve 5. Aya girdiğinizde tadımlara başlayabilirsin dedi. İlk 6 ay sadece anne sütü denilirdi ama araştırıldı 5. Ayda tadımlara başlanmasında bir sakınca görülmedi dedi. Tabiki öncelik anne sütü ama bu ay bittiğinde başlayabilirsin tattırmaya ne kadar çok tadım yaptırırsan o kadar iyi olur dedi. Siz ne düşünüyorsunuz.