Sinem93 😄😄 zaten genetikse dediğiniz gibi, kızım da bana çekmiştir. bende bebekken iştahsızmışım çok. ama umarım karakter, huy, genetik değildir diye dua ediyorum.4.ay atağından önce deli gibi mama seven bir bebekti çünkü. ama bir kitapta okudum bebeklerin %19 u 4.ayda doyduğunu anlarmış. eğer öyleyse kendi kapasitesi diyecez maalesef 🤦🏻♀️ aminn canım inşallah faydalı olur şurup, buraya post açarım mutluca🍀