dogamdeniz Arkadaşlar merhaba kızım 5 aylık yere koy ağlıyor bağrıyor kucağına al susuyor e haliyle yoruluyorum gene oyun halısına bırakıyorum tekrar kucak istiyor buğün almadım 10 dk bağır çağır mahvoldu bu durum geçer mi ne yapmam lazım sizce
eylulnisa_20 dogamdeniz biz de şuan öyleyiz 5 aylık olacak 😒 yürüyene kadar taşımaya devam edicez herhalde çok seviyorum kucakta gezsin , işleri hep beraber yapıyoruz, bazen çok yorucu oluyor ama sonra diyorum büyüyünce istesemde gelmicek bol bol taşı 🤗
Mugeela44 dogamdeniz valla 4 aylık bizde öyleyiz ev de kalabalık ben almasam bi başkası illa ki alıyor.. bende çok yoruldum diyorum bırakın alışıyor ama laf dinleyen yok 😂 ama iyi ki öyle olmuş diyorum ya büyüdükçe değişicek nasıl olsaaa..