Rrabis12 gktgbsracl maşallah 🧿Sağlıkla büyüsün ☺️ Benim oğlumda 5 ay 20 günlük merak ediyorum şuan artık oğlunuz kendisi oynayıp oyalanıyor mu ☺️
eylulnisa_20 Maşallah☺️ biz 4 ay 20 günlüğüz 🤗 hiç anlamadım 5 aylık olacağız bile zaman çok çabuk geçiyorsun !!!
gktgbsracl Rrabis12 teşekkür ederim ☺️ genel olarak beraber oynuyoruz berabar etkinlik yapıyoruz 🙂 ama oyuncaklariyla oynadığı zamanda oluyor 🙂
Birgul bizde 10ay 4gunluguz ayrilik anksiyetesi birazcik da popomuzda kurt var galiba asla oturmuyoruz surekli ayakta ya da adda didijij(gidicez) modunda oylecee gunlerimz geciyor cok sukur🥰🙏🏻
gktgbsracl Birgul bizde şimdiden kapıya yöneliyoruz çok seviyor dışarıyı ama malesef covid çocuklarimizi da etkiledi 🙄 evde bizde öyleyiz sürekli ayakta durmak istiyor☺️