mervetulu canım biz 9 aylıkken ameliyat olduk normalde 9 aylıkken ameliyatı yapiyorlar, kilo alımı çok yavaştı bizimde, ben çocuk gastroenteroloji bölümüne götürdüm damagini durumunu ameliyat olacağını kilo alışı yavaş oldugu ameliyat kilosuna ulasamazsa ameliyati zamanında olmayacağını söyledim ve doktor bize rapor çıkardı raporlu mama yazdı onu kullandım onun sayesinde çok güzel kilo aldı, ameliyat için belli bir kiloya ulaşması lazım