[silindi] her cocuk farklıdır. Mamayla beslenen cocukları genelde doktorlar ek gıdaya 4 dolunca baslatıyolar. Oturma meseleside aynı kimi doktor 4 kimi doktor 6 ay diyo.oglumu 4 aylık ek gıdaya 6 ayda otutturmaya basladım. Şimdi kızım var 4 ayı doldugunda oturmaya basladı destekli 5. Ayda ek gıdaya basladım. Ama dediğim gibi en iyisini doktorunuz bilir.