Mom727272 Aldim ama 3. Aydan itibaren kullaniliyor sanirim. Bebegim 1.5 aylik, bilgisi olan var mi acaba?
Tosbigim Mom727272 bende var ama pişman oldum aldığıma.. kullandım bir süre fakat bağlaması 8 saat sürüyo.. birdaha çocuğum olursa direkt kanguru alırım sanırım..