Kızlar tüm günüm bebeğimin yanında geçiyor bir saniye başka bir işle ilgilenemiyorum. Tüm gün uyumuyor uyutsam da 10 dakika sonra uyanıyor gözler açılıyor faltaşı gibi. Kırkımız çıkacak cuma günü ve annem yakında gidecek. Depresyona girdim o gidince ben ev işlerini nasıl halledeceğim diye. Var mı tavsiyeleriniz nasıl uyutuyorsunuz ve ev işlerini bebekle nasıl hallediyorsunuz?