Arda Arda post acıyorum ama acemı anneyım ılk bebegım kafamda hep soru ısaretlerı var bebegım anne sütü ve mama kullanıyor mama ya başladığımızdan belkı ıkı günde bır kaka yapıyor oda ben yağ sürüp masaj yapıp ayaklarını kaldırıp destekleyerek yapıyor normal mı