cigdem_Elif Benim kızımda epilepsi hastası 4 aylıkken ortaya çıktı 10 gün hastanede yattık ama 1 sene nerdeyse tam tehşis konulamadı bütün eegleri emarı her şeyi temiz çıkıyordu . Belinden bile 2 kere sıvı aldılar beyninde enfeksiyon var diye o da temiz çıktı şükür . Metobolizma ve genetik bölümünde de takipliydik sürekli , metobolik olarak bi şey çıkmadı genetiğe verdiğimiz ilk kanımızda da bi şey çıkmadı daha sonra verdiğimiz kanda aileden genetikten geldiğini öğrendik şuan kızım 22 aylık ve ilaçlarına hala devam ediyor . İnşAllah geçer diye dua ediyoruz sizde içinizi ferah tutun iyice araştırın ..