6 buçuk aylık kızım 20 gündür ağzını açmıyor hiç ama hiç bişey sokamadım ağzına. Bugün aç bıraktım ağlaya ağlaya yine açmadı ağzını. Gerçekten çıldırmak üzereyim. Kaşık almıyo biberon almıyo yemeği eline veriyorum. Herşeyi ağzına sokuyo ama yemeği asla. Nolur yardım edin. Susuzluktan bişey olur mu