nurayemin 2 aylık bebeğim var mama ile besleniyor idrar ve kakasında yoğun bir koku var sebebi nedir aynı durumu yaşayan var mı
antikoalababy Daha bugün bu sebepten doktora götürdüm . Muayene etti. Normal olduğunu söyledi hatta istersen idrara bakalım böbreklerine bakalım dediler ben tahlilleri yaptırmadım normal deyince