HeartShapedGlasses 2 ay 12 günlük oğlum için 3 aylık olduğunda sünnet ettirmeyi düşünüyorum. Yaptıranlar ne zaman sünnet ettirmeyi önerirsiniz?
esmerayes HeartShapedGlasses hareketlenmeden yaptirmak en guzeli bence 3 4 5 aylar iyi emeklemeden kolay olur
Nur006 HeartShapedGlasses ben 4 aylıkken yaptırdım ama biraz daha erken yaptırmak daha iyi olurmuş bence
Baharyagmurux 3 aylikti yaptirdik cok rahat gecirdik uyusuklugun gectigi bir iki saat agladi oda agri kesici verince gecti ve uyudu baska hic bir sıkıntımiz olmadi cok sükür
1prens1prensesannesii HeartShapedGlasses 3.5 aylıkken yaptırdım.. Keşke yeni doğduğu zamanlar da yaptırayım dedim.. Bence fazla büyümeden yaptırın.
Habibe08 HeartShapedGlasses 2 aylikken fitik ameliyatiyla birlikte oldu aslinda daha erken yaptircaktik kalp hastaligi yuzunden acelesi yok dedi doktor fitik ameliyati cikinca onla yaptirdik iyikide yaptırmısiz erkenden 2 gune topladi
Mervedurakkk Ne kadar küçük olursa o kadar iyi diyorlar biz 9 aylıkken yaptırdık şükür hiç sıkıntı yaşamadık 2 haftada iyileşti ☺️
Kalps Habibe08 Delik yüzünden mi ameliyat oldu ? Benmde bebeğimde delik var ama doktor çok küçük dedi geçer
Habibe08 Kalps onemli değil kapandı heralde doktor sorun olmadigini soyledigjne gore ameliyatta kapatmıstirlar onuda bizim için sorun damar oldugu icin onu sormak aklimiza gelmedi valla