miraynilay sezeryanlı dogum yaptım 8 aydır adet olmadım başta olmuştum şimdi yok napmam lazım nasıl korunmalıyım
miraynilay Mom7856 korunuyorum ama dogal bir şekilde cerezatta diye korunms hspı var ya onı ne zamam yutmsm gerekiyo adetin 3 günü bailamam gerektiğini söylemişlerdi ama olmadım