Bana fikir verin lütfen 🙏🏻 sütüm ilk doğum yaptığımda baya çoktu sonra azaldı git gide. Araştırdım epey mochi aldım sürekli sağım yaptım birimi emerken öbüründe sağdım. Artmaya başladı. Birazcık depo yaptım. Sonra 40ımız çıkınca ben regl oldum 😞 sütüm çoook azaldı bi anda. Stok yaptığım sütlerle takviye yaptım bebeğime. Şimdi reglm bitti ama sütümü bi türlü arttıramıyorum.
Her gün mutlaka 4-4,5 litre su içiyorum. tahin yerim iki üç kaşık kadar , rezene ve anason çayı içiyorum. Süt arttırıcı karışık bi anne çayı var onu içiyorum. Tarçınlı süt içiyorum. Bulgur pilavı yiyorum. Süt arttırıcı damla kullanıyorum. Mayya momstok hapından alıyorum.
bütün bunları hemen hemen her gün yapıyorum. Bebeğimin de iştahı var ama sütüm neden artırmıyor kafayı yicem. Eskisi gibi mochiyi takıyorum ama süt gelmiyo. Kızım azıcık emdikten sonra ağlıyor bende bakmak için mememi sıkıyorum süt çıkmıyor. :( ağlasa da bi süre emziriyorum. Sonra mecbur mama veriyorum 😢