GmzeMnl evet sadece emiyor kaç kilo doğdu kızınız? ilk ay bende çok üzülmüştüm 3790 gram doğan bebeğim 3.gün 3500 grama düşmüştü sonrasında da kilo alımı çok yavaş oldu, benimle birlikte doğum yapan arkadaşlarımın bebekleri ayda 1-1,2 kilo alırken benimki 800 gram anca almıştı o ay ve 1.ay kontrolünde 4335 gramdı
ama sonra bi düzen oturttuk o da memeye alıştı kilo alımı normale döndü bence hiç üzülme ayda 800 gramdan az almıyorsa endişelenecek hiçbir şey yok, zaten erkek bebekler kızlara göre daha yapılı oluyor sizin kilonuz gayet normal 🥰