Arkadaşlar benim kızım işitme testinden geçti çok şükür işitmesi de iyi ufacık ses uyanır bişe düştü mü korkar ağlar falan ama mesela salonda o koltukta yatıyor ben masada yemek yiyorum Asyaa Asyaa diye sesleniyorum sese doğru bakmıyor . Adına bakmasını beklemiyorum ama ses doğru da bakmıyor acaba normal mi bu dönemde