Arkadaşlar 9 ay 18 günlük kızım var kızımda pişik vardı ilaç kullanıyorduk dün akşamdan kızım ishal oldu ve bu durum pişiğide çoğaltır sabah 5 de çok ağrısı olduğu için doktora gittik gaita testi yapıldı doktor sonuçlar normal dedi ama ne yapabiliriz diye öğlen kendi doktorumuza gittik oda ilaç verdi ama. Benim sorum şu kızım.sadece ek gıda tüketiyor ben ishal için ne yapabilirim ne verebilirim bilemedim şu an birde dış cikarna zamanımız şu iki gündur iştahsızlık oldu ne yapicam bilmiyorum 😶😶