Annesininbaloglu gittim geçen yaz kızım 4,5 aylıktı eşim ve ailem vardı, yani kızım şükür uslu o yüzden çok yormadı beni ama en zor olanı emzirmeydi sadece anne sütüyle beslendiği için o zamanlar 2 saatte bir bi yer bulmam lazımdı. Denizde annem başörtü geçiyordu başıma ama o sıcakta biraz zordu, yoksa otel olsun uyuma olsun zor olmadı, tabi her planını bebeğe göre yapman gerekiyor, denize ayaklarını falan batırdık yanıma oyun halısını da almıştım, birde havuz için bebeğim yatabilecği korunaklı bi simit onlarda epey eğlendi
Benim birde travel sistem bebek arabam var o acayip işime yaradı yani mutlaka bebek arabanızı alın derim, tek pişman olduğum şey bebeğim hazır küçüktü birde kanguru almadım onu alsaydım keşke çünkü bebek arabası her yerde pratik olmuyor bazı gezme yerlerinde kalabalık olduğundan mecbur güvenlikte bıraktık kucağa aldık mesela