Benim de kg düşüktü hem meme hem mama yaptım 15 dk birini diğerinide 15 dk falan emziriyordum ve hipp 1 combiotic kullandım aşırı memnunum az yemesine ragmen cocugun kgsı cok iyi ,30 falan takviye yapabilirsin 3 saatte bir emziriyorsan 90 da göğüsten cıkıyor cünkü