Kubraerdal Kızlar kızım 10 buçuk aylık alt iki dişi çıkmıştı iki gündür ateşi var 37 buçuk ön üst damakları şişmiş gibi diş döneminde ateş nasıl oluyor yaşayanlar Bilgi verebilirmi alnından ölçüyorum 37 şakaklarından 38 buçuk çıkıyor hangisi doğru
Zekimurendebizigorecekmi Kubraerdal Diş ateşi genelde 38 in üzerine çıkmaz canım ben oradan ayırt ediyorum
Damlisss Kubraerdal 2 hafta önce ben de yazmıştım 2 3 günü geçince ateş doktora görünmek gerekirmiş. Bizim hiç 38 i geçmemişti. Doktora gittik 2 3 kere baktı he rley normaldi dişleri patlamış büyürken de ateş olur dedi geçti sonrasında da çok şükür. Yemesi içmesine dikkat edin susuz kalıp da iyice ateşlenmesin
Kubraerdal Damlisss sürekli veriyorum su emziriyorum da 38 geçmedi çok şükür doktorumuzda yarın devam ederse bi görüyüm dedi dişlerden heralde bizimse uykuya da tam dalamıyor sabaha kadar kucağımızda yattı
Zekimurendebizigorecekmi Kubraerdal Diştir o zaman canım o ama iki üç gün devam ederse falan sen yine de önlem amaçlı götürebilrisn bir dr a .. çok geçmiş olsun 🌸