Eliffffffffffff Bugün doktor bandajı çıkardı ve artık pansumana gerek yok dedi. Eve gelince yaranın etrafında kırmızılıklar olduğunu fark ettim. Sizde de böyle oldu mu sezaryen olanlar???
Hakaninannesi Eliffffffffffff olur öyle dikiş yerlerinize iyi bakın ağır kaldırmayın temizliğine dikkat edin geçiyor ilerleyen haftalarda
Deletedmom5284 evet normal endişelenme birde o bölgeyi çok terletme hava alsın güzel dar giyme hemen geçiyor iyileştikce kaşınır kaşıma
123asiye_ Eliffffffffffff canım pansuman hiç yapmadım yarayı bol bol havalandırın temiz tutun yeterli olur inşallah