Keremino Yaklaşık 5aydır uykusuzun oğlum daha 3saat deliksiz uyumadı. 2ay kadar sarılığımız sürdü onun için sık sık emzirdim. Gece uykusundan uyandırıp uyandırıp emzirdim çabuk iyileşsin diye. Üstelik bide kolikti. Her akşam ağlama krizleri kucakta uyutmalar sallamalar. Çok zor geçti. Oğlum 5aylık oldu ama geceleri hala çok sık uyanıyor. Gündüz az uyuyor. Bu nedenle ne gündüz ne gece uyuyabiliyorum. Çok yoruldum yıldım artık. Hiçbir şey yapmaya gücüm kalmadı. Acaba sarılık olduğunda gece uyandırıp emzirdiğim için mi böyle şu an. Çünkü 1,5 2saate bir uyandırıp emzirdim hep.
Yakupbebek HilalHalime herdaim ben uykusuzluk krelicesi kacamın pireleri uçusur bn her şekişde ayakta 😂