Muhlise
Öncesinde çok fazla stres yaptım birde ikiz benimkiler zorlanacağım diye.Allaha çok şükür çok rahat geçti.Sabah gittik hastaneye öğlene doğru aldılar zaten lokal anestezi olduğu için açlık tokluk farketmiyor besledim güzelce sonra verdik ameliyathaneye 20dk sürdü işlem.Bir beden büyük bez kullandım birde çıtçıtlı badisini giydirdim ama çıtçıtlamadım gerdirmesin diye bol eşofman altı giydirdim sadece (o zaman havalar sıcaktı)1saat sonra doktorumz geldi kanama kontrolü yaptı sonra taburcu olduk.Eve geldiğimizde ilk bezinde kakasını yapmıştı bulaşmıştı ne yazık ki o zaman biraz ağladı.Lokal anestezinin etkisi geçince calpol verdim yarım ölçek .sonra tüm gece rahat ettik .Sonraki günlerimizde çok rahat geçti.Antibiyotik kremi vardı onu kullandım sabah akşam .5 gün sonra banyosunuda yaptırdım .7.gün kontrole gittik çok güzel iyileşmiş dedi doktorumuz.Dikişler hala üzerindeydi birazcık.Bir haftaya onlarda düştü kendiliğinden.Ben ilk gün biraz zorlandım .Oda bi zorluğu olmadı onun canı yandığı için.Calpol hayat kurtardı ertesi gün çok rahat ettik iyi ki yaptırmışım.