mariecurie20 valla çıkardım bugün çocuğum balkonda salak salak etrafa bakıyordu. İçim ezildi resmen. Hemen giydirip arabaya koyduğum gibi kuşlara götürdüm. Koştu, çığlık atarak hopladı zıpladı. Kuşlara yem verdik. 2 saat sonra eve döndük. Eşimde sağolsun evi toplamış, süpürmüş, silmiş. Oh iyi oldu😁
