Dmlmsl ** Anneler**** merhaba .. bugün doktor kontorulumuz vardı ve doktor bebeğimin vajinasının iç kısmının yapışık olduğunu söyledi. Çok hafif olmuş dedi ve östrojen içeren bı krem verdi . Benim gibi olan varmı acaba ?
durumelegimm Dmlmsl benim bi tanıdığımın olmuştu cerrahi işlem gerekti o da vajinal yapışıklık demişti ama aynı şey mi ikisi bilmiyorum. Eğer aynıysa cerrahi işlem gerektirmediğine göre ufak bir şey
Momnurse Dmlmsl Geçmiş olsun canım benim kızımda yok ama doktor banyolarından sonra yapışıklık olmaması için masaj yap demişti.