Canım kilosu normal ama şöyle örnek vereyim oğlum 3340 gr doğdu 3200 çıktı hastaneden şuan 5 buçuk aylık 7200 gr doktor zayıf dedi AMA zayıf olmasının bize kattığı şeyleri söyleyeyim emeklemeye çalışıyor, tam tur dönebiliyor yani hantal ya da totoyu kaldıramayan bir bebek değil sonrasında başka doktora gittik bize söylediği oğlunuzun sağlığı yerinde; ve tombik olmadığı için aşırı hareketli ve erken yürür dedi. Sen bol bol emzir sütün varsa hemen mama dayama doğduğundan beri mama veren bir anne olarak söylüyorum. Ayrıca genetiğide önemli ben tombik bebektim eşim zayıfmış ona çekmiş. Sağlığı yerindeyse kilo hayato boyunca çok gereksiz/ sağlıksız bir şey olacak bunuda yıllardır diyet yapan biri olarak söylüyorum😀