Prensannesiyimm Kızlar oğlum 9 aylık ama bir türlü dişi çıkmadı el sürekli ağzında herşeye saldırıyor ama hiç birşey yok n zaman çıkar benim gibi olanlar varmı artık endişelenmeye başladım doktora gitmem gerek mi.
Efemm Prensannesiyimm diş ne kadar gec cıkarsa o kadar iyi ve saglam diş olur endişe etmeyım bnmde 10 aylık iken altlar cıktı 1 yasa gircez üstler ikisi gelio
Purely Prensannesiyimm bir yasa kadar normal diyorlar ama bizimde hec çıktı ki ben 4. Ayımda çıkarmışım. 9. Ay bitti 4 5 gün sonra ilk diş çıktı 3 4 gün sonra 2. Çıktı şimdi üstleri bekliyoruz.
Ardensmom02 Prensannesiyimm vitamin kullanıyor musunuz vitaminlerin etkisi oluyor diş çıkmasında kan damlası vitamin falan
Prensannesiyimm Ardensmom02 ben ana sağlığın verdiği damalayi 4 aylıkken doktorumuzun demesiyle bıraktık kanları da iyi çıkınca devam etmedim 1 kaç gündür tekrar başladım canım
Deren_Hatun Prensannesiyimm tabi normal genetik bir şey ablamın kızı da 1 yaşında çıkarmıştı. Hatta daha iyi çünkü küçükken daha çok huysuzluk ateş oluyor büyüyünce biraz daha büyük olduğu için sorun yaşamadık hiç
MerveHanim Prensannesiyimm bize hiç kan damlası vermedi sadece Demir ve d vitamini 7 aylığız siz kaç ay kullandnz kan testi mi yaptır
Prensannesiyimm MerveHanim 4 ay kullandık canım bizede kan ve d vitamini verdiler ama kanları güzel çıkınca kullanmadım doktor bıraktırdı 1 hafta önce yine kan verdik çok şükür buda güzel çıktı