[silindi] Kızlar merhaba bebeğim bugün 4 aylık oldu güzel bi oyun halısı almak istiyorum öneriniz varmı? Fisher price mı en güzeli?
Deletedmom5284 [silindi] fisher price aldım gökkuşağı renkli olandan çok beğendi kızım oyuncaklarını çıkarıp diş kaşıyıcısı yaptık şimdi 😍
Sadiyealp [silindi] ben Ebebekten aldım canım piyonolu olanda baya uzunda kullandık fiyatıda 100 tl faln dı gayet güzel 🥰
mamAras 4 aylık bebiş için artık unigo tarzı matlar bakmak daha mantıklı e bebekte rakamlı süngerlerde var artık çünkü emekleme çabalarına dönme girişimlerine başlar. Dediğiniz halılar 3 aylıkken daha kullanışlı
Birhemsireanne__ Bence şuanda da alınıp kullanılablir max 1 2 ay kullanırsnız onu belirteyim ama yinede Piyanolu oyun halıları çok iyi bebeklerin hareket gelişimi açısından bende 3.5 aylıkken aldım hala kullanıyırum 4.5 aylık