Kızım ilk başlarda kolik bir bebekti ondna dolayı kilo alımı hep yavasş oldu. Daha sonra mamaya geçtik doktor kontrolüyle ama çok şükür sağlıklı olmasına rağmen kilo alımı az. Sma kullanıyordu hep ama kilo alımı yavaş olduğu için başka bir mamaya Geçincez. Şimdi bana en iyi kilo aldıran mamayı söyler misiniz lütfen.