Leyla1161 https://hizliresim.com/5Mkj7D https://hizliresim.com/tH5sVX Kızlar diş mi çıkarıyoruz henüz 5aylığız ama kızımın tükürüğü çok arttı biraz önce de iki köpek dişlerinin orda böyle bir beyazlık gördüm
Eymenbebeks Leyla1161 benim bebeğimde 4 aylık bizimde alt diş etlerinde aynen böyle olmuş ya. Bende burda durayım bari
Purely Canım sanırım bu dış çıkarma değilde buna başka bisey diyolardi böyle nohut gibi kabarikliga. Tamda bilmiyorum ama genelde sıra da bozulmaz pek önce ön kesiciler sonra yan kesiciler sonra köpekler çıkar. Bi doktoruna sor istersen.