Kbrmrc valla benim vaktim olursa yapıyorum ama yoksa veriyorum yani. Bazen öyle an oluyor kendime yemek yapmaya vaktim olmuyor yani onu o ara nasl yapiyim. Ben süte ve ya gece mamasına koyuyorum ama tane olarak hesap yapmıyorum rondada ezdim konserveye koydum kaşıkla ativeriyoeum