Ar-As Sarelim hak veriyorum ama bu işler yumurtlama gününde illa olursa hamile kalırsın olmuo. Mesela ben her iki hamileliğim de adetim bitti boy abdesti aldığım gün hamile kaldım. Tecrübeyle sabit nerden biliorsunuz derseniz ilkinde abdest aldım o gece oldu ertesi gün eşim askere gitti oradan biliorum. İkincisi de taşınıodk abdestten sonra ilişki oldu evi toplamıştım kaynanamlarda kaldık yeni eve geçene kadar ayıp utanırım falan die hiç ilişkiye girmedim.😂😂 Yani illa yumurtlama günü olmuyor ama diğer söylemlerinize son derece hak veriyorum 👌🏻 Tabii Allah dilerse ne kadar korunursan korun olur. Bide bu var. Belki de korunduğu halde kalmıştır kim bilir. Ablam spiralle hamile kaldı ve spiral olduğu için tahmin dahi etmedi. Kullandığı ilaçlar düşük yaptırdı ve evde baygın buldu eşi kanamadan. Ölümden döndü. Herşey Allah’ın takdiri.
Eylul2018 Ar-As katılıyorum sana adetime bir hafta kala hamile kaldım ben de olmaz dediğim zamanda hemde
Elifasel Sarelim bnde korunuyorum benim kizimda 5 aylik ama hep icimde korku var hicbir yontem %100 koruyucu degil malesef
Deletedmom200 Eylul2018 yok almadım 98 ile hamile kaldım 103 koloniler tamamladım bebeğimde 3.880 gram doğdu
Gulyllu Zeyk evet canım çubuk test yapmıştım bugünde kan testi yaptırdım artık Emin’im hamileyim yani Benim Doğumdan sonra çok düzensizdi adetim o yüzden ne kadarlık olduğunu hesaplayamıyorum doktora gidicem bakalım