Hanımlar ben SMA gerçekten anlamamaya başladım ve suan gerçekten gerginim. Oğlum 5 aylık baştan beri SMA kullanıyoruz bugune kadar hiç problem sıkıntı yasamadik. Neyse gecen ay bunlar iceriligini değiştirdi sarı kapak oldu gri kapak. Gittik kapi kapı sarı kapaklı aradık gri kapaklı olandan kimse memnun değil, herkes şikayetçi bebekler hep kabiz olmuş gaz problemleri olmuş kusmalar vs vs bizde dedik sarı kapaklı arayalım alip koyalım madem öyle. Dun akşam kullanmak icin açtım hicte dikkat etmedim sarı diye. Neyse oğlum içti.. gece gaz sancısından çığlık çığlığa uyandı Allah Allah dedim bu çocuk normalde gazlanmazdi bu kadar neyse olabilir dedim sakinleştirdim masaj su bu derken rahatladı. Neyse ara ara bıraktı ta öğlene kadar bırakmaya devam etti en sonda büyük abdestini yaptı cocuk rahatladı ama bide bi pis kokuyordu anlatamam. Normalde bu kadar pis kokmaz yanı. Hava kacirmasida pis kokuyordu affedersiniz. İcime bir şey dustu eski kutuyla yeni kutuyu yan yana getirdim bide bi baktım ki 2 sarı kutununda iceriligi farklı?? karşılaştırdım ve cok uzuldum yağ oranı şeker oranı vitamin Hersey farklı…! Cocuk demek gece ondan sancılandı gaz sancısından çığlık çığlığaydi. Bunlar bizimle dalga mi geciyor? SMA’dan gerçekten nefret ettim! Oyuncak ettiler daha kac defa değiştirecekler?? Bilgisi olan yada basına gelen varsa paylaşabilir mi bu nedir yanı? Ve ne yapmam lazım bilmiyorum.. bugun yine verecem zaten gunde 1 kere yatmadan veriyordum artık, eger yine aynı sorun yasarsak mecbur mama değiştirmem lazim😟
https://imgyukle.com/i/aXs0PP
https://imgyukle.com/i/aXs7Yq