covirgin canım ben ilk doğduğunda sleppy aldım sonra daha ucuz diye a101 soffia aldım sonra BİM’in bezi sonra goon aldım yani sürekli bez markası değişti ama pişik yaşamadık çok şükür sadece bacağının oraya gelen lastik gibi kısımlar biraz sıkıyor iz bırakıyor oda normal ev sicakken sobanın yanında açıyorum altını alt açmasını seriyorum bide ince pijama giydiriyorum öyle tepiniyor bı 10 dk filan. Altını sık sık değiştirirsen ve kuru tutarsan hiç bir bezde problem yasamazsin ben çok sık değiştiririm bebek vazelin sürerim ha bu arada evdeyken pamukla silerim altını bı kutunun içine kaynamış suyla bı paket pamuk ısladim öyle kullanırım. Dışarda da ıslak mendil kullanırım marka fark etmez soffia sleppy Jenny will filan kullanırım ıslak mendil ne denk gelirse çantada durur bı paket ıslak mendil. Ama dışarı cikmadigimizdan pamuk kullanıyorum nadiren pamuk bitince ıslak mendil. Bebeğim 4 aylık bu süreçte hiç pişik olmadı pişik olması bebeğin altının uzun süre havasız bırakılmasından oluyor kendimce.. birde altı kuru olmazsa işte.