Rabisss Bir çok annenin bu ilacı kullandığını okudum. Ben bebeğimi emzirmiyorum. Sütüm olmadı. Ama hiçbir doktor böyle bir ilaç önermedi bana. Bikaç kişi olumsuz etkilerini söylemiş gayri ihtiyari araştırmak istedim. Sabah gazetesin yaptığı bir haber https://www.google.com.tr/amp/s/m.sabah.com.tr/saglik/2014/02/22/bulanti-ilacinda-ani-olum-riski/amp . Lütfen iyice araştırmadan emin olmadan ve en önemlisi içinize sinmeden sırf sizi emsin diye bebeğinizi ve kendinizi riske atmayın. Bebek mamayla beslenerek büyüyebilir. Ya annesiz ?
Obsesifk Rabisss bende aldım buradan görüp ama perspektifini okuyunca kullanmakta kararsız kaldım. Emen bebeklerde kalpte istenmeyen yan etki oluşturabileceğini çok gerekmedikçe kullanılmaması yazıyor.