10 aylık oğlum var son 2 aydır hiçbirşey yememeye başladı ne yapsam yemiyor blw yöntemini denedim ondada iki minik lokma alıyor daha da yemiyor. Israr etmek istemiyorum ama içimde rahat etmiyor sofraya Bi oturuyoruz tam 2 saatim gidiyor o sırada tekrar uykusu geliyor bütün gün uğraşıyorum sinirim bozulmaya başladı artık 😭 bu bebeler büyüdükçe düzeliyor mu yoksa iştahsız bebek hep böyle mi devam ediyor