[silindi] osman gönülal diye bir doktor var youtube da onda bebek ilk yardın videosu var izle canım ben ordan öğrendim. Bebeğim çatal iğne yuttu o video sayesinde allaha şükür birşey olmadı. Ama gerçekten serin kanlı olmak lazım oğlum önceleri çok katılırdı ilk olduğunda elim ayağıma dolandı ağlamaya başladım kocama sesleniyorum durmadan sonra çocuk düzeldi eşimde dediki tamam korktun ama ben olmasam ne yapacaktin biraz serin kanlı ol onun sana ihtiyacı var hayatınîn senin ellerinde olacağı anlar olacak dedi o günden beridir hiiiç telaş yapmam. Düştü mü düse kalka buyur derim boğazına birşey mi durdu beklerim önce kendi halletsin edemezse mudahale ederim. Birde insan ilk yardımı gerçekten bildiği zaman korkusu en aza iniyor. Gerçekten verdiğin yedirdiginden çok bunlar önemli. Yoksa zaten araştırdığın zaman ayına gore verilmesi gereken gıdalar diye hep o ayki çiğneme yutma kapasitesine gore oluyor yiyecekler. Benim oğlanı görsen şimdi ekmek kemiriyor hatir hutur.🙂