Herkese merhaba arkadaşlar. Eşim covid pozitif. Pazartesi günü 10.günüydü. Test verdi ve yine pozitif çıktı. Bu sebeple halâ ayrı odada kalmaya devam ediyor ve aynı şekilde dikkat ediyoruz. Bugün 12.günü. Bazıları 10.günden sonra bulaşmıyor yanınıza gelebilir diyor. Sizce ne yapmayalım? 12 gün oldu sonuçta sizce bulaşıcılığı kalmış mıdır? HES kodundan bakınca risksiz görünüyor